عایق آب بندی استخر – عایق رطوبتی نانو استخر – رنگ استخری ال نانو 30 کیلوگرم

Nano waterproofing for swimming pools
ویژگی‌ها
عایق: فشار مثبت, فشار منفی
پوشش دهی: 15 مترمربع
بسته بندی: سطل پلاستیکی, گالن
جنس محصول: پودر, مایع
رنگ: آبی, خاکستری, سفید
آب بند و عایق رطوبتی استخر ال نانو با بهترین کیفیت روز دنیا، آماده ارائه بهترین عایق‌های رطوبتی به شما عزیزان در سراسر کشور است. ال نانو تولید کنده انواع عایق های رطوبتی ساختمانی در کشور، آماده ارسال به تمامی مناطق ایران میباشد. برای استفاده از این محصول، حتما طبق دستورالعمل مراحل را اجرا کنید. دستور استفاده و نحوه ی اجرای محصول در توضیحات همین صفحه آمده است و همچنین میتوانید از مشاوره رایگان ما برای اجرا و خرید نیز استفاده کنید در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال میتوانید با شماره 09122530108 تماس بگیرید.
مشاوره رایگان برای انتخاب عایق رطوبتی
آموزش اجرای عایق رطوبتی به صورت رایگان
اجرا عایق آب بندی توسط کادر مجرب با ضمانت
دریافت مشاوره رایگان 09122530108
پاک کردن
- +

خلاصه

عایق رطوبتی آب بندی انواع استخرهای بتنی، بلوکی، خاکی و استخر ویلا با ضمانت رسمی از مجموعه اِل نانو، که با توجه به تخصصی بودن پروژه الزام به بازدید قبل از اجرای عایق کاری توسط تیم مجرب ال نانو است. در این مقاله قصد داریم توضیح مختصر راجع به این محصول و محصولاتی که برای آب بندی استخر استفاده میشوند بدهیم

بررسی تخصصی

برای اجرای تخصصی و با ضمانت این عایق رطوبتی توسط تیم عایق کاری ال نانو، میتوانید با شماره 09122530108 تماس بگیرید.

آب بندی استخر ویلا

آب کم کردن استخر یکی از خطرناک ترین عامل های تخریب پایه های ساختمان است این خطر برای استخر هایی که از عایق های سنتی استفاده کرده اند خطر جدی محسوب میشود. عایق های سنتی به دلیل عدم انعطاف پذیری بعد از مدتی دچار جدا شدگی و در نهایت ترک میشود علاوه بر این، اتصال اورلب دو ورق عایق عامل جدایش و نشت آب به داخل سازه و پایه است. بسیاری از سازندگان بزرگ، این خطر را از قبل تشخیص داده و قبل از تحویل پروژه مراحل آب بندی استخر را با مواد نانو پیش میبرند.

عایق استخر ویلا

یکی از این محصولات پودر آب بند نفوذگر کریستال شونده می باشد که میتوان گفت تنها محصول نفوذگر در بازار میباشد که قابلیت استفاده در استخر با هد بالای آب را داراست.

عایق استخر بتنی

عایق استخر بتنی

عایق استخر ویلا کاشی شده

عایق استخر کاشی شده

عایق و آب بندی استخر کشاورزی

آب بندی استخر کشاورزی

عایق استخر خاکی

آب بندی استخر کشاورزی خاکی

عایق استخر بلوکی

عایق استخر بلوکی

عایق استخر سیمانی

عایق استخر سیمانی

عایق استخر با مواد نانو

آب بندی استخر لاکچری با مواد نانو

اگر شما استخر بتنی دارید و قصد دارید روی بتن را کاشی کنید

میتونید از پودر آب بند نفوذگر کریستال شونده استفاده کنید که 20 کیلو از این محصول رو با 5 لیتر آب ترکیب کرده و ملات حاصل را روی سطح بتن با قلمو اجرا نمایید و تا 3 روز به آن آب داده تا پنترون نفوذگر بتواند در مویینگی های بتن نفوذ کرده و با آهک آزاد موجود در بتن واکنش داده و با تبدیل آهک به کریستال های حجیم بتن آب بند مثبت و منفی خواهد شد و با خیال راحت میتونید استخرتون رو آب پر کنید

اگر شما استخر بتنی دارید و قصد رنگ کردن آن را دارید(روش اول)

نمیتوانید بلافاصله بعد از اجرای پودر آب بند نفوذگر کریستال شونده استخر خود را رنگ کنید زیرا بعد از اجرای این محصول آهک آزاد نزدیک سطح بتن به صورت شوره بیرون ریخته (دقت داشته باشید آهک های آزاد در عمق بتن تبدیل به کریستال شده اند) و مانع اجرای رنگ میشوند(توجه داشته باشید اگر روی بتن شما ملاتی اجرا شده باشد شما نمیتوانید از آب بند نفوذگر کریستال شونده استفاده کنید) در این حالت شما دو راه دارید یکی اینکه صبر کنید که تا شوره ریزی اولیه انجام شود و بعد رنگ را اجرا نمایید

و دیگری اینکه شما از عایق دو جزئی پلیمر مثبت و منفی استفاده نمایید که پک های آن 30 کیلویی میباشد که شامل 10 لیتر رزین و 20 کیلو پودر میشود که آن ها را ترکیب کرده و با قلم مو روی سطح کار اجرا می نمایید دو جزئی پلیمر مثبت و منفی در سه رنگ خاکستری سفید و آبی موجود میباشد که شما میتوانید استخر خود را همزمان هم عایق مثبت و منفی و هم رنگ کنید ( به دلیل الانگیشنی که این محصول دارد میتوان از آن روی بتنی که روی آن ملات اجرا شده استفاده کرد) البته راه های دیگری وجود داره که در ادامه میگم

اگر شما استخر بتنی دارید و قصد رنگ کردن آن را دارید (روش دوم)

شما میتوانید از عایق پایه معدنی نیز استفاده کنید این عایق در رنگ های طوسی ، سفید و آبی موجود میباشد از این محصول نیز میتوان همانند عایق دو جزئی پلیمر مثبت و منفی روی بتنی که روی آن ملات اجرا شده استفاده کرد اما شاید پرسید چه تفاوتی بین عایق دوجزئی مثبت و منفی و عایق پایه معدنی وجود دارد جواب ما این است که زمانی که شما روی بتن خود ملاتی می‌کشید این ملات تنش ها و ترک هایی دارد و عایق دو جزئی پلیمر مثبت و منفی به واسطه الانگیشنی که دارد روی ترک ها پل میزند اما عایق پایه معدنی کشسانی ندارد و در عوض طول عمر بیشتری نسبت به عایق دو جزئی پلیمر دارد.

در کل اگر استخری دارید که روی آن ملات اجرا شده برای آب بندی آن بهترین گزینه عایق دو جزئی پلیمر مثبت و منفی است.

آب بندی استخر استاد شهریاری توسط ال نانو

استخری که در تصویر زیر مشاهده میکنید یکی از رزومه های اجرا با عایق پایه معدنی میباشد

آب بندی استخر ویلای استاد محمود شهریاری

پروژه فوق واقع در لواسان برای استاد محمود شهریاری اجرا شده است که مشخصات کامل آن را میتوانید با کلیک در اینجا ببینید

آب بندی استخر ویلای استاد محمود شهریاری این پروژه واقع در لواسان توسط تیم ال نانو اجرا شده و ضمانت مجموعه را دارا میباشد. دپارتمان آب بندی ال نانو با دارا بودن رزومه ای قوی و تجربه ی بالا در زمینه آب بندی و عایق استخر ویلا در مناطق لواسان، تهران، کردان آماده عقد قرارداد با ضمانت نامه ی معتبر است.

ویژگی های این محصول میتوان به دو منظوره بودن آن اشاره کرد یعنی با اجرای این عایق استخر خود را همزمان آب بند و رنگ می کنید

عایق استخر لاکچری

سوالات مرتبط

آیا ایزوگام برای عایق کاری استخر مناسب است؟

تغییر دما در فصول مختلف باعث خشک شدن و شکنندگی ایزوگام میشود که با توجه به یکپارچه نبودن ایزوگام در قسمتهای اورلب باعث از بین رفتن خاصیت آب بندی و نفوذ آب و رطوبت به بستر اصلی استخر میشود،به همین دلیل استفاده از ایزوگام پیشنهاد نمیشود.

آیا عایق های سنتی قبیل ایزوگام و قیرگونی از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند؟

با توجه به مشکلاتی که عایق های سنتی دارند که قبلا در مورد آن صحبت کردیم باید در اینجا بگوییم که این عایق ها از نظر قیمتی نیز اصلا توجیه اقتصادی نداشته و نیاز به بازسازی دارند که با توجه به اینکه زیرکار استفاده میشوند متحمل هزینه های گزاف میشوند.

مشخصات

وزن30 کیلوگرم
عایق

فشار مثبت, فشار منفی

پوشش دهی

15 مترمربع

بسته بندی

سطل پلاستیکی, گالن

جنس محصول

پودر, مایع

رنگ

آبی, خاکستری, سفید

دیدگاه‌ها و پرسش و پاسخ

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه و پرسش خود را ثبت کنید. با ثبت دیدگاه بر روی کالاهای خریداری شده کد تخفیف در ال نانو دریافت کنید.

  1. 5.0

    vebrahimi992

    این عایق استخری واقعا بی نظیره.برای چندتا استخر استفاده کردم و به همه توصیه میکنم. در ضمن مشاوره و راهنمایی رایگانی که ازشون گرفتن واقعا توو انتخاب محصول بهم کمک کرد.

عایق استخر
عایق آب بندی استخر - عایق رطوبتی نانو استخر - رنگ استخری ال نانو 30 کیلوگرم
- +
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)