اجرای بتن ریزی بدون خط کاتر و یک تکه و گلیزینگ آن در پروژه کرمان خودرو :این پروژه در شرکت کرمان خودرو انجام شده است در این پروژه اول بتنی رنگی یک تکه و بدون خط کاتر با رنگ مشکی ریخته شده است و بعد روی آن گلیزینگ انجام شده این بتن به واسطه ادتیو هایی که دارد از ترک خوردگی ان تا 99 درصد پیش گیری میشود این بتن با رنگ و سنگ دانه های درخواستی کار فرما انتخاب میشود (کارفرما حتی اندازه سنگ دانه ها را نیز میتواند انتخاب کند)

ویژگی های بتن ریزی یکپارچه به شرح زیر میباشد

  • این بتن از ترک خوردگی تا 99 درصد محافطت میکند
  • سطح بتن یکپارچه و بدون خط کاتر می‌باشد
  • قابلیت انتخاب رنگ بتن و اندازه سنگ دانه های آن
  • این بتن با طرح ها و شکل های مختلف به انتخاب کارفرما ریخته میشود
  • بتن آب بندی مثبت و منفی می‌باشد

تصاویر بعد از انجام گلیزینگ

کفپوش

کابرد های این بتن یکپارچه

  • کف کارخانه ها
  • سوله ها
  • اپارتمان ها ، اتاق خواب ، آشپزخانه و …
  • لابی ها
  • پارکینگ ها
کفپوش بتن درخشان

مجموعه اِلنانو در زمینه کفسازی های بتنی خدمات گوناگونی دارد، از جمله بتن ریزی کف، به صورت یکپارچه و بدون خط کاتر، بتن یکپارچهِ منقش و کفپوش الماس بتن که در ادامه بطور مختصر هر کدام را توضیح داده ایم:

بتن ریزی کف بصورت یکپارچه و بدون خط کاتر

این روش بتن ریزی کاملا انحصاری بوده و صرفا توسط تیم مجرب اِل نانو قابل اجرا میباشد.در این روش هیچ گونه قالب بندی و خط کاتری برای بتن ریزی وجود نداشته و میتوان در مکان‌هایی که محدودیت ارتفاع وجود دارد نظیر پارکینگ‌ها با کمترین ضخامت اجرا کرد.از مهم ترین ویژگی های این روش میتوان به مقاوم بودن در برابر رطوبت مثبت و منفی و محافظت از ترک خوردگی بتن تا 99% را اشاره کرد.

بتن ریزی یکپارچه منقش

اجرای بتن یکپارچه منقش بیشتر مناسب مکانهایی است که در دید افراد بوده و به دنبال زیباتر نشان دادن آن محیط است. مانند: لابی هتل ها و مجتمع های اداری و تجاری، سالنهای کنفرانس، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، کتابخانه ها، رستوران ها و . . .

کفپوش الماس بتنی

کفپوش الماس بتنی آخرین تکنولوژی در صنعت ساختمان بوده که بر پایه ی علم نانو سیلیکات‌های نفوذگر است. با استفاده از این مواد و نحوه اجرای بخصوص آن میتوان بتن های جدید و حتی قدیمی را به کفپوشی سخت، نفوذ ناپذیر که جلوه ای زیبا و بسیار براق دارد تبدیل نمود. از موارد مورد اهمیت در حین اجرا میتوان به ساب بتن اشاره کرد که اگر مراحل اجرا جابجا صورت بگیرد نتیجه کار آنچه میخواهیم نمیشود. بعد از آماده سازی بتن و در صورت نیاز ترمیم سطوح آسیب دیده به مرحله اجرای پرایمر میرسیم، حال برای رسیدن به درخشندگی مطلوب نیاز به کفسابی مجدد داریم. از دیگر نکاتی که حین اجرا باید بدانیم این است که سطح کار باید کاملا تمیز بوده و عاری از هر گونه گرد و خاک، روغن و یا آلودگی دیگر باشد.

مقایسه قیمت کفپوش الماس بتنی با دیگر کفپوش ها

کفپوش الماس بتنی نسبت به دیگر کفپوش ها از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه‌ خواهد بود، به این دلیل که هم لحاظ مصرف مواد اولیه و هم از نظر سرعت در اجرای کار به مراتب از دیگر کفپوش ها کمتر است و همچنین طول عمر دائم آن نیز برگ برنده ایست که این کفپوش داراست چرا که دیگر کفپوش ها نیاز به ترمیم و یا برخی اوقات نیاز به تعویض کامل دارند.

کفپوش الماس، کفپوش بتنی مادام‌المعر

برخلاف تمام کفپوش های بازار، کفپوش الماس با بتن سطح کار یکپارچه شده و در طول عمر بتن کارایی 100% خود را حفظ کند. این کفپوش به دلیل عدم ایجاد غشاء اضافه روی بتن سطح کار و یکی شدن با بتن، هیچ گاه از بین نمیرود. در این شرایط طول عمر کفپوش معادل با طول عمر بتن سازه میشود.

براقیت روز افزون کفپوش گلیز

کفپوش ها عمدتا در اثر اصطکاک ناشی از استفاده رفته رفته از بین میروند اما کفپوش الماس هر چه بیشتر استفاده شود موجب براقیت بیشتر میشود. به عنوان مثال اگر پارکینگی را کفپوس الماس کنیم هر چقدر که لاستیک ماشین ها با سطح کفپوش بیشتر اصطکاک ایجاد کند نه تنها باعث از بین رفتن کفپوش نمی‌شود بلکه به براقیت و کیفیت آن نیز می‌افزاید.

پکیج کف سازی

از بتن ریزی بدون خط کاتر تا کفپوش الماس و ضمانت نامه مادام العمر

سوالات مرتبط

عایق رطوبتی نانو