آب بندی چاله آسانسور از مهم ترین مراحل، بعد از ساخت چاله آسانسور است. در مناطقی که سطح آب زیرزمینی بالایی دارند یا سیستم فاضلاب به درستی ساخته نشده است، آب به درون چاله آسانسور یا چاهک آسانسور وارد میشود تجمع آب در چاهک آسانسور باعث زنگ زدگی، پوسیدگی و اتصال برق در المان های فلزی و برقی میشود. عایق کاری چاله آسانسور یا آب بندی چاله آسانسور به صورت تخصصی و به همراه ضمانت نامه، توسط کادر عایق رطوبتی ال نانو انجام میشود برای مشاوره با شماره 09122530108 تماس بگیرید.

آیا به دلیل وجود آب در چاله آسانسور، شهرداری مجوز پایان کار ساختمان را نمیدهد؟ آیا وجود آب عامل زنگ زدگی شاسی و تخریب پایه های آسانسور شده است؟ یا اتصالی برق در چاله آسانسور دردسر تازه ای ساخته؟ بوی نم و رطوبت در اتاق آسانسور موجب آزار ساکنین شده؟ راه حل، عایق چاله آسانسور است، با ما همراه باشید تا بیشتر راجب آب بندی چاله آسانسور بدانیم.

چاله آسانسور چیست؟

چاله آسانسور یا چاهک آسانسور در اصطلاح مهندسی به پایین ترین قسمت آسانسور گفته میشود در این قسمت المان های مهمی نظیر ضربه گیر های کابین، وزنه تعادل، فلکه ها، سوییچ ها و ریل هدایت آسانسور نصب میشود. این المان ها همگی باید در شرایط خشک و حتی به دور از بخارات آب قرار داشته باشند، در صورت وجود هر گونه نم و رطوبتی دچار خوردگی و در نهایت سقوط آسانسور میشوند.

چاله آسانسور چیست

آب بندی چاله آسانسور چیست و چه اهمیتی دارد

مناطقی نظیر جردن به دلیل کوهستانی بودن، و وجود کانال های قدیمی آب (قنات) و نیز بالا بودن سطح آب های زیرزمینی به صورت دائمی در معرض نفوذ آب در چاله آسانسور های ساختمان هستند، مهار آب موجود پشت سازه تنها با عایق کاری نانو چاله آسانسور امکان پذیر است. از این نظر باید توسط عایق های فشار منفی و به صورت تخصصی توسط تیم عایق بندی اجرا شود. تیم عایق رطوبتی ال نانو با 12 سال سابقه در زمینه آب بندی چاله آسانسور دارد. شما میتوانید با شماره 09122530108 تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.

  • جلوگیری از نفوذ آب به درون سازه
  • محافظت از سازه فلزی و تجهیزات برقی آسانسور
  • امنیت مسافران آسانسور
  • طول عمر تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی آسانسور
  • استاندارد و اعتای پایان کار ساختمان
آب بندی چاله آسانسور

قیمت آب بندی چاله آسانسور

برای استعلام قیمت آب بندی چاله آسانسور میتوانید با واحد فنی به شماره 09122530108 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

عایق رطوبتی چاله آسانسور در شمال

خرید عایق رطوبتی برای آب بندی چاله آسانسور

مجموعه عایق رطوبتی ال نانو در طول دو دهه ی اخیر مشغول تحقیق و توسعه و نیز تولید انواع عایق های رطوبتی نانو نظیر عایق های فشار منفی بوده است. برای مشاهده و خرید عایق رطوبتی برای آب بندی چاله آسانسور میتوانید به فروشگاه ال نانو مراجعه کنید.

عایق رطوبتی چاله آسانسور

نحوه اجرا عایق کاری چاله آسانسور

عملیات عایق کردن چاله آسانسور در چند مرحله اجرا میشود که این مراحل توسط متخصصین عایق فشار منفی به بهترین نحو ممکن اجرا میشود، که مراحل اجرای عایق رطوبتی چاله آسانسور به ترتیب به شرح ذیل می باشد

نحوه آب بندی چاله آسانسور

عایق بندی چاله آسانسور با تزریق پلی اورتان دو جزئی

مرحله اول، شکافت سوزنی بتن توسط مته های مخصوص و کاشت پکر های فولادی و تزریق مواد عایق پلی اورتان دو جزئی مخصوص بتن ونیز عایق رطوبتی منفی توسط پمپ هیدرولیک به داخل بتن، مواد تزریق شده در داخل بتن سخت شده و بتن از داخل عایق میشود.

آب بندی چاله آسانسور توسط عایق رطوبتی آنی گیر

مرحله دوم، عایق آنی گیر به سرعت اجرا شده و سطح بتن چاله آسانسور خشک میگردد. سپس حجم آب توسط لوله گذاری، کنترل و به بیرون از چاله منتقل میشود این مرحله بسیار حساس بوده و تشخیص کادر آب بندی در نحوه ی لوله گذاری بسیار اهمیت دارد در صورت تشخیص اشتباه کلیه عایق های اجرا شده با فشار منفی آب از بستر جدا میشود.

آنی گیر پودری

عایق کاری چاهک آسانسور با اجرای عایق های سه گانه هوشمند و چند جزئی

مرحله سوم، این عایق ها به ترتیب روی سطح چاله آسانسور اجرا میشود و فشار منفی و مثبت آب را دفع میکند. اجرای این عایق ها بسیار حائز اهمیت بوده و تضمین میکند بتن زیر فشار آب ساختار خود را از دست ندهد و منجر به شکستگی و ترک های مویی نشود. این ترک های به صورت طبیعی در طول زمان در متن ایجاد میشود و منجر به نشت مجدد آب خواهد شد.

آببندی چاله آسانسور با اجرای عایق رطوبتی هوشمند کریستال شونده

مرحله چهارم، عایق هوشمند دارای ذرات بسیار ریز، از جنس سیلیکات های آب‌فعال است این ذرات به محض اجرا به عمق دو سانتیمتر داخل بتن نفوذ کرده و با آهک زیر سطحی بتن واکنش داده و تبدیل به کریستال های حجیم و غیر قابل حل میشوند، این کریستال ها به صورت دائمی با بتن یکپارچه شده و اجاره ی عبور هیچ گونه رطوبتی را از هر دو طرف (از داخل به بتن به بیرون و از بیرون به داخل بتن) را نمیدهند.

بخشی از ذرات هوشمند سیلیکات روی عایق باقی میماند این ذرات به محض تماس با رطوبت فعال شده و همراه آب در ریز ترک های آینده وارد بتن میشود و مکانیزم کریستال شوندگی را تکرار میکنند.

اجرای عایق رطوبتی تک جزئی پایه معدنی

اجرای عایق رطوبتی دو جزئی پایه پلیمری مثبت و منفی

آب بندی چاله آسانسور پروژه جردن

این پروژه در آبان 1401 در خیابان جردن به سفارش کارفرما جناب مهندس اژدری انجام شد. در ادامه مستندات این پروژه ارائه میشود.

عایق رطوبتی چاله آسانسور در تهران

سوالات متداول

عایق رطوبتی نانو